Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



1 Year With You ♥
Sunday, April 22, 2012 | 9:44 PM | 0 comments

Saya bersyukur sangat-sangat sebab hubungan kita sampai sini . Saya memang tak sangka gila hubungan kita sampai sini . Ni semua usaha kita bersama . Kita jaga hubungan kita elok-elok , kita tak pernah terfikir nak bergaduh atau apa-apa yang membuatkan hubungan kita rosak . Awak selalu buat saya happy walaupun saya 'takde mood' . Awak tetap usaha untuk buat saya senyum . Saya ingat lagi firstly kita kenal . Kita kenal pun hanya dekat ' Facebook' je pun kan ? Actually time kita kenal tuh pun bukan face to face . Just IM or whatever . Awak lah yang selalu kacau saya time saya online . Kita memang dah bertahun kawan dekat facebook tapi saya jarang tegur orang . Tapi awak tegur juga sampai suatu hari saya reply IM awak . Then bila banyak kali awak IM saya . Awak mintak number saya . K awak gatal sangat . Saya pun taktahu kenapa hati saya terbuka untuk bagi number dekat awak . K lepas dapat tuh , dua tiga hari kemudian kot ntah lah dah lupa . Awak pun text saya blablabla sehingga lah awak ajak saya couple . Like seriusly saya taktahu mana arah nak tuju time tuh . Saya taktahu nak terima awak ke tak . Then saya buat lah keputusan saya nak scandal je dulu . Hah hah tak sampai dua hari couple pulak . Ehh gedikkan ? Hahaha :> Sampai lah 4 bulan kita couple . Awak datang Terengganu semata-mata nak jumpa saya . Seriusly time tuh saya ingat awak bergurau k . Awak kan jauh dari saya . Awak dekat Kuantan then nak datang Terengganu . Saya like 'ohmaii , betol ke dia ni ? *garu kepala*' Tapi last-last awak cakap ye memang nak datang betol . K first jumpa awak memang nervous gila , hati tak henti berdenyut . Rasa nak pengsan pun ada tapi awak watlek then tegur then blablabla then ntah . Hahaha saya happy gila time jumpa awak tuh walaupun dua tiga jam je k . Agak sedih juga nak tinggal awak time tuh *wipe tears* Tapi nak buat cmne papa dah datang amek saya :) Sebenarnya banyak lagi ni , sampai esok pun tak habis lagi ni . K malas dah nak buat entry panjang-panjang . Hahahaha oh sebelum lupa , thanks sebab bagi saya semua hadiah yang awak bagi untuk saya tuh . Saya jaga dia elok-elok macam saya jaga awak sekarang . So sampai sini saja lah ye sayang , dah letih menaip ni . I want you to know "Once i love you , forever i will love you . Nobody can change my feelling


Nah untuk awak . Ni time pergi Pantai Batu Buruk .
Lepak dengan family heh heh :>

Haa ni time gotong-royong kelas . 
Busan sangat so saya buat ni dekat black board haha .
Nampakkan apa saya tulis tuh ? 

Lepas penat gotong-royong . Nah senyum untuk awak . 
Comelkan princess awak ni ? :D 

Chakkk , hahaha . Nah satu lagi untuk awak .




Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post