Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



Her ♥
Thursday, March 15, 2012 | 6:31 PM | 0 comments

Okayy hai *lambai tangan* Korang semua sihat ? Aku sihat alhamdulillah . Dah mandi ke belum ni ? Ada bau ah . Tak mandi lagi eh ? Eeee bushuk ah awok . K k hahaha *gelak shetan* Tak lawak pon ekcuwali . Okayy now back to entry , sebenarnya kaaaaan ? *fikir jap* Eh sebelum tuh , korang nampak tak perempuan yang bershawl pink and baju pon pink and whatever . Haaa omeyy tak dia ? Omeyy kan ? Korang cakap tak comel ? Haaa aku report scandal dia satgi . Hahaha . K kidding . Nama dia Ilya :) Sorry sebab amek gambar kau tanpa izin . Curi untuk kebaikan takpe kan kawan ? Hihi . Ekcuwali aku nak story pasal dia lahh *start sedih* Semenjak dia pindah skola pergi ke kuantan . Skola berasrama okayy . Aku rasa sunyi woii . Kenapa kenapa ? Ha kenapa ? Idk k . Bila kawan aku ( sue ) cakap pasal ilya ni . Aku rasa nak nangis je depan dia *cover air mata buat-2 gelak* Haa mengalahkan bff dia okayy . Tapi aku pon kekadang taktahu apa reason aku nangis sebab dia . Eh awak tahu ke kenapa ? Mesti takkan ? K k k k *muka sedih* Tapi yang sebenarnya aku rindu kau wahai ilya . Even dulu kita pernah gaduh ke apa kan ? Yang membuat satu sama lain marah . Semua tuh lahh buat aku jadi rindu kau . Takde dah nak kacau atau bergurau dengan kau . Kalau tak , jumpa je mesti popet popet popet mengalahkan makcik dekat pasar . Ada je gosip yang nak di cerita . Ceittt haha *tetiba gelak* Okayy sampai sini je lahh . Nanti ada yang kembang bila cakap banyak-2 . Apa pon aku sayang kau sangat-sangat kawan :) Oh terlupa , skola dekat sana jangan nakal-2 , jangan usha sangat lelaki dekat sana . Be the best student ever . Good Luck Peeps . Muahhh :*




Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post