Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



Lima.Dua.DuaBelas ♥
Sunday, February 5, 2012 | 9:10 PM | 0 comments
Happy birthday to me . Happy birthday to me . Happy birthday to Faten Amierah . Happy birthday to me ( nyanyi sorang-sorang je ) meh gelak ramai-ramai aku dah gila . Hahahaha :> Today umur aku dah enambelas tahun sekali lagi aku ulang enambelas tahun okayy ? Dengar tak ? Kayy good ♥ Oh bytheway . Thanks a lot to all my friends and specialy for my lovely boyfriend for wish my birthday today . Yeayyy yeayyy . Kayy tak happy pon . Hmm , tahu sebab apa ? Sebab takde kek dan dan daaaaaann hadiah :| sedih dow . Family pon wish cenggitu je , harapkan kawan-kawan je yang bagi sambutan . Sebelum birthday pon dah wish . Kayy sumpah terharu gila tapi tapi tetap tak happy :'( nak celebrate dengan family jugak . Hmm , takpe lahh . Redha je . Tunggu lahh birthday aku untuk tahun depan fulak kalau aku panjang umur . Mesti korang tanya kan apa motifnya aku mention warna lain dekat perkataan tuh kan ? Aku sendiri pon taktahu . Firasat aku nak aku mention ayat tuh :> kayy bengong . Hewhew .  Eh , jangan lupa wish birthday aku untuk tahun depan fulak ye kawan-kawan , and specialy boyfriend . Awak wajib wish okayy ? Tak wish kena denda cuci tandas rumah saya selama 10 hari 9 malam . Deal kan sayang ? Yeayy , best jugak buli awak cenggitu :> kayy takpe lahh . I Love You So Much 

Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post