Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



What a dream ? :( ♥
Saturday, January 14, 2012 | 8:46 PM | 0 comments

Sekarang aku nak story dekat korang tentang mimpi aku . Hmm , mimpi ni agak sedih bagi aku . Sambil korang baca cuba bayangkan ? Firstly , time tuh aku nak jumpa dia dekat sebuah taman ni . Then sebelum hari aku nak jumpa dia dekat taman tuh , aku ada keluar jalan-jalan dengan dia . Masa kitorang jalan-jalan , aku ternampak satu kedai ni . Dia ada jual cincin tau . Then aku cakap dekat dia ' comel kan cincin tuh b ? B belikan cincin ni untuk baby boleh kan ? ' dia diam je ( time tuh muka dia pucat ) tapi aku mampu diam je . Sedih jugak aku time tuh . Lepas esokkan hari , aku jumpa lahh dia dekat taman yang aku cakap tadi tuh . Lepastuh , dia ada cakap dekat aku '  baby , nanti kalau b bagi sebuah hadiah ni dekat baby . Baby jaga dia elok-elok tau . Jaga dia macam baby jaga b sekarang , okay ? B takut b tak dapat nak jaga baby dah . Nanti hadiah ni lahh jadi penganti b bila b takde tau . Hihii ( senyuman yang manis ) ' then aku cakap ' okayy b , no hal lahh kan . Hadiah yang b bagi selama ni pon baby jaga elok-elokkan ? Hmm . B , please jangan cakap camtuh ? Boleh ? B kan dah janji takkan pernah tinggalkan baby walau macam mana sekali pon kan ? ' ( air mata mengalir ) dia renung muka aku then lap air mata yang mengalir dekat pipi aku . Lepastuh , dia keluarkan satu bear yang besar berwarna putih dan tengah-tengah tangan dia ada bentuk hati yang besar . Tapi bila aku ambik bear tuh dan aku terus campak ke arah jalan terus berkata ' baby taknak bear . Baby nak cincin tuh ! ' ( aku marah-marah dia ) dia terus pergi ambik bear tuh , dalam masa yang sama sebuah kereta melintas depan dia terus langgar dia . Aku pon berlari ke arah dia , dan peluk dia lalu berkata ' b , bangun b . Bangung lahh . Jangan tinggal baby camni . Baby sayang b sangat-sangat tau . Baby mintak maaf sebab campak bear tuh tadi , baby tak berniat camtuh pon . Baby tak hargai langsung apa yang b hadiahkan . B , maafkan baby :( ' ( air mata mengalir tanpa henti terus call ambulans ) dalam beberapa minit , ambulans datang terus bawa dia ke hospital . Doktor cakap dia koma . Aku terus rebah sambil memeluk bear tuh . Tiba-tiba bear tuh bunyi ( hai , awak comel lahh . Cuba tengok apa yang ada dalam poket saya yang berbentuk hati ini ) bila aku tengok , ada sebuah kotak isinya cincin yang aku nak time dekat kedai tuh . Aku terus menangis dan pergi ke wad lalu memeluk dia . Lepastuh aku terus terjaga dan text dia pada subuh hari :') K sedihkan ? Hmm , tapi ini cuma mimpi . Bukan kenyataan . I Love You B ♥ Please don't leave me okayy ? Promise me ? 

Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post