Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



Official Taken by Superman ♥
Wednesday, January 11, 2012 | 10:43 PM | 0 comments

Disini saya ingin mengaku yang saya dah berpunyaaaaaaaaaaa . Tidak sesekali aku bagitahu korang yang aku ni single -,- Apa bengong korang ni . Dekat facebook dah depan mata nampak ada relationship tuh . Lepastuh cakap fake relationship pulak dah . Atototo :3 ada ke aku buat fake relationship with blablabla =.= so don't ask me many question anymore . Errr , k nampak tak gambar dekat atas tuh . Haaaaaaaa sweetkan kaaaaan kan ? Aku dengan dia lettuw  Eceeehh :) k sampai sini je . Malas nak cakap banyak . Muahh :* I Love You Deeply Much Capital AF 

Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post