Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



Mulakan hidup baru ♥
Monday, January 9, 2012 | 4:59 PM | 0 comments
K now bulan Jan pun dah berlalu . Awal tahun pun dah bertimpal masalah yang aku harungi . Walau macam mana pun , kita sebagai manusia . Harus selalu sabar menghadapi setiap masalah . Mama aku cakap , orang yang penyabar disayangi Allah . Ye aku tahu Allah sentiasa disisi aku pada setiap detik dan setiap perbuatan aku lakukan . Allah tahu segala-galanya . Dimana kesilapan aku . Kau kau dan kau jangan pepandai nak jugde aku keji macam tuh . Bukan kau yang cipta aku . Kalau dah perangai selalu dengki dengan aku memang tak boleh buat apa-2 dah . Jadi bertaubat lahh eh ? Aku kesian tengok kau . Aku dah malas nak fikir semua tuh , tuh semua menambahkan masalah okayy ? So stop kacau aku ! And sesiapa yang fitnah yang bukan-2 tuh . Berjaga-2 lahh ye . K sampai sini je . See you next time . Thanks for read my post . ILYSM Capital AF 

Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


| Newer Post