Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



Miss someone ♥
Monday, January 23, 2012 | 4:51 PM | 0 comments

Assalamualaikum Hai and Helloo :)
Disini aku ingin mengumumkan yang aku rindu kau .
K tolong perasankan diri anda ye . 
Eh eh , dia dah mula senyum lah 
O maigad . Comelnyaaaaaa
Ekcuwali , aku tak sanggup nak pergi tanpa dia .
Kalau boleh nak selalu dia berada disisi aku . 
By the way ,
Nampak bear tuh sedih je kan ? Kaaaaaan ?
Angguk please ? Jangan lahh buat aku macam kayu pulak cakap sorang-2 ;)
K cenggitu lahh muka aku time sedih sebab rindukan dia .
Shhh , aku dah mula merapu yang bukan-bukan .
K takpe , insyaallah kalau panjang umur nanti jumpa lagi eh sayang ?
Aku rindu sangat dekat kau 
Hope kau rindu aku jugakk .
Mesti dia jawabkan ? Uhukkk . Batuk kejap :o
Yes , dengar suara dia .
Dia cakap dia rindu aku jugak . Yeayy .
Suka suka suka suka suka :D 
Kboii . Muahh :* 


Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post