Are you done read entry? Do follow my blog? Thank you. +Follow | Dashboard
Pendekk's World



One In A Million ♥
Wednesday, January 25, 2012 | 6:21 PM | 0 comments

Assalamualaikum and Hello guys . Korang sihat ? Jawab lahh . Sihat ? Pretty to hear that . K good (Y) Ehem ehem . Firstly korang tutup dulu lagu yang dekat sebelah tuh haa , okay ? Dah tutup ? Good (Y) hehee . Mesti korang tanya kenapa aku letak video tuh kan ? K tekan button play dekat video tuh . Then tengok cepat . Stop read dulu . Lepas tengok video tuh . Baru korang continues baca apa aku nak story ni . Ekcuwali aku sukaaaa gila cara budak perempuan tuh main gitar . Korang sendiri pon dah tengok kan ? Omaigadd . Comel + amazing . Pandai dia main . Aww , al-maklum lahh aku ni tak pandai main gitar . So hanya mampu tengok orang main gitar je . But kalau ada orang nyanyi live depan aku mesti lagi syok wehh . Tambah lagi orang yang kita sayang nyanyikan untuk kita . Damn sweet . Tapi tapi tapiii takde pon . Hmm , k sentap seminit . Suara dia pon boleh tahan sedap dari suara aku ni macam budak tak matang kan ? Hihihi . K whatever lahh perli diri sendiri kot :> By the way , lagu ni aku tuju untuk budak yang tengah baca ni . Bangga tak bangga tak ? Mesti bangga kan ? Ecece , macho je muka tuh kan . Eeeiii geram Oh boyy , you are mine in a million boy in the world . I really love you fucking more than you love me . Peace in love 

Thanks stalkers cause sudi baca entry yang tak seberapa ni . Byee :)


Older Post | Newer Post